donderdag 10 december 2009

Open sollicitatie.

Aan het college van Burgemeester en wethouders van de gemeente Twenterand.

Den Ham, 9 december 2009,

Betreft: Mediation opdracht.

Geacht college,

Ik las dat u een bedrag van 5000,= euro over heeft voor een bemiddelingspoging tussen de gemeente en de directeur van SWT.
Ik vind het onbegrijpelijk dat er in deze tijd voor dit soort zaken blijkbaar zoveel geld kan worden uitgegeven en dit lijkt mij ook moeilijk verkoopbaar aan de inwoners van Twenterand.

Ik ga ervan uit dat zowel wethouder Binnenmars, de heer Zwerink als de heer Elzinga begrijpen dat er hier andere zaken in het geding zijn dan hun ego. Het mag de gemeenschap niet nog meer geld gaan kosten.
Het moet toch mogelijk zijn als grote mensen hier uit te komen? Het zou de heer Elzinga sieren, zeker gezien zijn ambitie als bestuurder, in ieder geval de bereidheid op te brengen om de dialoog (nogmaals) aan te gaan. De betrokken ambtenaar en de gemeente zijn door de ombudsman in het ongelijk gesteld en daar past een andere opstelling bij. De huidige patstelling brengt ons allen niets, partijen zijn tot elkaar veroordeeld en moeten daarom aan tafel. Denken in oplossingen!

Mocht u van mijn diensten gebruik willen maken, ik ben beschikbaar als mediator en ik doe het voor veel minder geld. No cure no pay is zelfs bespreekbaar.

Met vriendelijke groet,


Chris Walraven
Een verontruste inwoner van Twenterand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten